Финално събитие по проект CRAFT
На 20 юни 2022 в Кристиансунд, Норвегия се проведе финалното събитие по проект CRAFT – Coworking in Rural Areas to prepare young people for Future Trends. Инициативата се финансира по
На 20 юни 2022 в Кристиансунд, Норвегия се проведе финалното събитие по проект CRAFT – Coworking in Rural Areas to prepare young people for Future Trends. Инициативата се финансира по
CRAFT – Coworking in Rural Areas to prepare young people for the Future Trends е инициатива, финансирана по програма Еразъм+. Тя има за цел да помогне на младите хора да
Екипът на проект Diversity+ започна работа по сценарии за сериозни онлайн игри,предназначени за работещите в сферата на ранното детско развитие. Целта е да подпомогнат създаването на по-приобщаваща среда, в която нуждите на всички
Включете се в пилотирането и вземете сертификат за продължаващо обучение. ELMET е проект, финансиран по програма Erasmus+, който популяризира образователните стаи на загадките (Educational Escape Rooms) като иновативна методология за
Екипът на проекта WINNER отправя покана към жени, които се интересуват от предприемачество и имат желание да се реализират в тази област, да се включат в проекта! Кандидатствайте до 31
Нов онлайн инструмент за оценка на приобщаващото образование и грижи в ранна детска възраст помага на работещите в детските градини и центрове за детско развитие да подобрят своя подход към многообразието.
.За да се отговори на предизвикателствата пред психичното здраве, се предвижда през 2025 г. образователните институции във Великобритания да назначават специалисти по психично здраве и създаването на профил на уменията
През последната година и половина темата за психичното здраве привлече значително внимание и все повече хора и организации осъзнават предизвикателствата, които налага, и стъпките, които трябва да бъдат предприети. За
Проектът WINGS, финансиран по програма Еразъм+, цели да стимулира успеха на стартиращите фирми и МСП в международния бизнес чрез иновативен онлайн курс, интегриращ практически казуси и сериозни игри. Инициативата се
Днес екипът на Leaders INTeach официално стартира изпълнението на проекта. Основната цел на инициативата е да подкрепи учителите и обучителите в придобиване на необходимите умения за прилагане на дигиталните технологии
Общото събрание на ООН единодушно обяви 2 април за Световен ден за осведоменост за аутизма (A/RES/62/139), за да подчертае необходимостта да се работи за подобряване на качеството на живот на
Готови са обучителната програма и сериозни игри по проект WINGS – Интернационализация чрез сериозни игри за стартиращи фирми и предприемачи. Включете се и споделете своето мнение до 31 март! Проектът